مجله طب فیزیکی

مقالات و نوشته های مرتبط با طب فیزیکی

مجله طب فیزیکی

مقالات و نوشته های مرتبط با طب فیزیکی

بیرون زدگی دیسک ستون فقرات

شنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۸، ۰۴:۰۳ ب.ظ

بیرون زدگی دیسک ستون فقرات



a Diagnosed چطوره ؟
برای تشخیص دیسک بیرون زده ، متخصصان پزشکی ممکن است از آزمون‌های فیزیکی و آزمون‌های تشخیصی استفاده کنند .
معاینه فیزیکی : در بخش فیزیکی آزمایش ، پزشکان می‌توانند از تکنیکی به نام palpation استفاده کنند . با اعمال فشار نور بر روی ناحیه آسیب‌دیده ، حساسیت و درد ناشی از یک دیسک آسیب‌دیده بدتر خواهد شد و باعث آسیب دیسک خواهد شد .
گستره ارزیابی حرکت : ارزیابی محدوده حرکت بیمار روش دیگری برای آزمایش ستون فقرات است . تست حرکت معمولا ً شامل خم کردن گردن و یا تنه به جلو ، عقب و از پهلو به پهلو است . تست اضافی شامل بالا بردن هر پا به طور مستقل در مقابل بدن در حالی که ایستاده یا ، در حالی که دراز می‌کشد و پاها را به طور جداگانه و با هم بالا می‌برد . افزایش درد و یا کمر در طی این حرکات می‌تواند یک شاخص دیسک آسیب‌دیده باشد . تست مقاومت : یک دیسک مخرب نیز باعث کاهش قدرت ماهیچه می‌شود . تست قدرت می‌تواند شامل نگه داشتن بازوها و یا پاها به کنار بدن باشد . Tremors ، لاغر شدن و یا دیگر حرکات عضلات غیر عادی نشانه دیگری از آسیب هستند .
آزمون انعکاسی : یک آزمون انعکاسی قدیمی ، با ضربه زدن به مناطق خاص با یک ضربه بازتابی ، می‌تواند نتایج را نیز ارایه دهد . واکنش واکنشی نرمال می‌تواند یک عصب فشرده را نشان دهد . فشار بر روی اعصاب می‌تواند مانع واکنش‌ها در بازوها و / یا پاها شود .
آزمون تشخیصی : آزمون تشخیصی برای تشخیص مسائل مربوط به نخاع استفاده می‌شود . Diagnostics معاینه را به سطحی دیگر منتقل می‌کند و می‌تواند اطلاعات مفید بیشتری را ارایه دهد . Diagnostics یک معاینه داخلی ارایه می‌دهد که به تعیین مکان دقیق آسیب برای درمان درست مشکل کمک می‌کند .
علل of دیسک چیست ؟
درد کمر کم ، عوامل بسیاری وجود دارند که می‌توانند منجر به یک دیسک برجسته شوند . برخی از مسائل مربوط به سن و یا نتیجه انتخاب‌های سبک زندگی هستند . برخی دیگر می‌توانند ناشی از ضربه روحی و یا ژنتیک باشند . اغلب ما هدفی برای زندگی کردن با years داریم و ما سعی می‌کنیم که با وقار به عصر خود برسیم . انتخاب سبک زندگی سالم بدن ما را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد ، از جمله جلوگیری از انحطاط دیسک . دیسک‌های Weakened به این دلیل نسبت داده شده‌اند که : کاهش وزن رژیم غذایی ، از جمله چاقی مفرط ، ورزش کردن سموم که از طریق سیگار ایجاد می‌شود نیز به انحطاط دیسک متصل شده‌است . ما کنترل عادات خود را در دست داریم و آن‌ها بر سلامت ما در بسیاری از مناطق ، از جمله ستون فقرات تاثیر می‌گذارند . از طرف دیگر ، آسیب‌های خارجی که از کنترل ما خارج شده‌اند مانند افتادن ، آسیب‌های ورزشی و تصادفات هستند . ما همچنین کنترل کمی بر عوامل ژنتیکی داریم که می‌توانند بر سلامت ما تاثیر بگذارند . شواهدی وجود دارد مبنی بر اینکه برخی افراد به طور ژنتیکی مستعد مسائل مربوط به ستون فقرات هستند . protrusions در واقع در بعضی از خانواده‌ها شرکت می‌کنند .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی