مجله طب فیزیکی

مقالات و نوشته های مرتبط با طب فیزیکی

مجله طب فیزیکی

مقالات و نوشته های مرتبط با طب فیزیکی

چند حرکت کششی برای کاهش درد سیاتیک

سه شنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۸، ۰۹:۲۷ ق.ظ

حرکت کششی برای کمک به کاهش درد سیاتیک

کشش عضلات عقب ران می‌تواند به کاهش درد و تنگی ناشی از درد سیاتیک کمک کند .

پای راست خود را در سطح بالا یا پایین‌تر از سطح باسن خود قرار دهید . این می‌تواند یک صندلی , عثمانی , یا گامی در پلکان باشد . پاهای خود را خم کنید تا پاها و پاهایش صاف باشند . اگر زانوی شما متمایل به خم شدن است کمی خم می‌شود .

بدن خود را کمی به سمت پایین خم کنید . هرچه بیشتر بروید , کشش عمیق‌تری خواهید داشت. آنقدر فشار نیاورید که احساس درد می‌کنید .

باسن خود را به سمت پایین رها کنید . اگر به کم کردن باسن خود کمک کنید , یک بند یوگا یا یک باند تمرین بلند را روی ران راست و زیر پای چپ خود حلقه کنید .

حداقل چند ثانیه صبر کنید و بعد دوباره تکرار کنید .

او می‌گوید : " فکر نکنید به دلیل آنچه که در YouTube یا تلویزیون می‌بینید که می‌توانید به این موقعیت‌ها دست پیدا کنید، باید انعطاف‌پذیر باشید ، اغلب افرادی که این تمرینات را به نمایش می‌گذارند ، انعطاف‌پذیری زیادی دارند و سال‌ها است که این کار را انجام می‌دهند . Corina مارتینز ، یک درمانگر جسمی در مرکز پزشکی ورزشی دوک و عضو انجمن پزشکی ورزشی آمریکا ، می‌گوید : " اگر شما درد داشته باشید ، باید توقف کنید ." او توصیه می‌کند که تنظیم مواضع را اندکی کاهش دهد ، مانند کشیدن زانوهای خود در بیشتر یا کم‌تر ، و توجه به این که آن‌ها چه احساسی دارند " اگر فرد احساس بهتری داشته باشد ، این رفتاری است که شما می‌خواهید دنبال کنید . "

مارتینز می‌گوید که هر کسی که حتی بیش از یک ماه درد عصبی خفیف‌تری را تجربه می‌کند ، باید یک پزشک یا درمانگر فیزیکی را ببیند . آن‌ها ممکن است با یک برنامه ورزشی خانگی که به طور خاص برای درد آن‌ها طراحی شده‌است ، تسکین پیدا کنند .


کلینیک طب فیزیکی آسود

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی